sobota, 11 stycznia 2014

A MÓWI SIĘ, ŻE SIECIÓWKI NAS OKRADAJĄ



Prosta sprawa, musiałem kupić baterie paluszki. Byłem na Głębokiej i była taka godzina, że kioski już zamknięte. Miałem więc do wyboru Żabkę albo Smoka. Myślę sobie tak, lubię tą panią co prowadzi Żabkę na głębokiej, ale kupując u niej daję zarobić również tym panom: 
http://www.zabkapolska.pl/pl/home/o-firmie/wladze-spolki , a oni już mają wystarczająco na dostatnie życie. Jak kupię w Smoku to dam zarobić tylko pani Pęczakowej, która podatki płaci w Cieszynie więc przyczynię się do tego, że kilka groszy nie powędruje w świat.

Poszedłem więc do Smoka, zapytałem o baterie i pani sprzedała mi trzy sztuki GP SUPER w cenie 2,99zł za sztukę czyli zapłaciłem 9zł. Wydawało mi się to dużo, ale trudno, teraz wszystko jest drogie więc może tyle to ma kosztować. 

Minęły dwa dni i okazało się, że muszę kupić jeszcze jedną taką samą baterię, pora dnia była podobna więc kioski znowu zamknięte, tym razem poszedłem do Żabki i o dziwo pani sprzedała mi baterię VARTA za 1,22zł. Coś mi się to wydawało dziwne, poszedłem więc jeszcze raz do Smoka i zapytałem o cenę baterii, dobrze pamiętałem, 2,99zł.

Ja rozumiem, że jedni mają drożej, a drudzy taniej, ale jak są dwa sklepy obok siebie i ten sam produkt jest w jednym prawie trzy razy droższy niż w drugim to jest to złodziejstwo i żerowanie na niewiedzy. Zrozumiałbym jeszcze gdyby to w Żabce było drożej bo centrala może narzucać ceny odgórnie i ajent ma wtedy mało do powiedzenia, ale jak niezależny sklep daje tak oszukańcze ceny to wniosek z tego jest jeden: OD DZISIAJ W SMOKU KUPUJĘ OSTROŻNIE, BARDZO OSDTROŻNIE, A JAK NIE WIEM ILE COŚ ZWYCZAJOWO KOSZTUJE TO BEZPIECZNIEJ IŚĆ DO ŻABKI.

10 komentarzy:

  1. Zebrzydowska Biedra i Centrum Handlowe Świtak. W Biedronce Carlo Rossi różowe kosztowało 16 zł, a w Świstaku 26 zł.

    Mimo tego, że ten drugi to nie sieciówka, to i tak uważam, że 10 zł to kolosalna różnica.

    OdpowiedzUsuń
  2. Varta a GP to jest róznica..moze nie w jakosci ale cos typu Coca Cola vs Hop Cola

    OdpowiedzUsuń
  3. P.S. Varta alkaiczna??

    OdpowiedzUsuń
  4. No to sprawdzę, która dłużej wytrzyma

    OdpowiedzUsuń
  5. do Blanka:
    a ja i tak chętniej kupie w Świstaku, bo tam przynajmniej zatrudniają miejscowych. W Biedrze nikogo z Zebrzydowic nie uświadczysz :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimie, tak, to fakt. Nie mniej jednak teraz mieszkam na Sejmowej, więc do Zebów nie jeżdżę. Poza tym zawsze chodzę do Żabki, bo baba w smoku wygląda jakby pracowała tam za karę ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. proponuję prosty test
    wsadź obie baterie do identycznych urządzeń np latarki włącz w tym samym momencie i sprawdź czy różnica w cenie przekłada się na czas działania. czekam na wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego porównujesz ceny 2 różnych towarów?? To ja podam lepszy przykład: baterie Panasonic Alkaline Power (rozmiar AA). Stacja paliw Nadgob w Strumieniu - cena 2,5zł. Intermarche w Strumieniu - 6zł. Cena oczywiście za 1 sztukę, na 100% identyczne modele.

    OdpowiedzUsuń
  9. A kto Cię okradł, bo nie rozumiem ?

    OdpowiedzUsuń