poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Ciągle aktualna prośba

12 marca napisałem taki oto apel, niestety do dzisiaj nie spotkałem się z odzewem, a i ja nie trafiłem jeszcze na poszukiwane zdjęcia. Jeśli więc ktoś ma do nich dostęp albo wie jak je zdobyć to chętnie przyjmę każdą informację:

"No i mamy już 100 osób chętnych śledzić co w okolicach Cieszyna powoduje odruchy wymiotne. Z tej okazji ogłaszam konkurs. Widziałem kiedyś zdjęcia z września 1939 jak na rynku w Cieszynie odbywa się defilada wojsk niemieckich, a mieszkańcy Cieszyna przyglądają się z uśmiechami na twarzach i kwiatami w dłoniach dumnie wyrzucając przed siebie prawe ramię. Niestety nie potrafię znaleźć tych zdjęć w internecie. Kto trafi na takie zdjęcia i wklei takowe na naszej stronce otrzyma nagrodę niespodziankę, która obiecuję, przypadnie mu do gustu :)"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz