piątek, 31 sierpnia 2012

Reklama na ratuszu

tekst z 31 marca 2012:

Miałem już gotowe na dzisiaj zdjęcie z cyklu "szpetne miasto", ale kiedy szedłem sobie rano na rynek zjeść jakieś śniadanie zauważyłem kilka ciekawych rzeczy, które sfotografowałem i ciężko było mi wybrać, które mam wstawić. Wybrałem w końc
u cieszyński ratusz udekorowany w cudownie prezentującą się reklamę jakiejś szkoły. Dotychczas wisiały tam jedynie reklamy większych imprez odbywających się w mieście, ale w końcu ktoś wpadł na ten fantastyczny pomysł żeby udostępnić to miejsce podmiotom komercyjnym. Teraz możemy podziwiać piękną reklamę i czekać na następne, osobiście chętnie zobaczyłbym tam jakieś podpaski, może jakiś lek na biegunkę, ewentualnie supermarket Tesco, trzymajmy więc kciuki. PO PIERWSZE ESTETYKA!!!!!





Jak to określił jeden z czytelników w swoim komentarzu: Można dostać curlików w oczach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz