niedziela, 2 lutego 2014

URODZINY HOTELU MERCURE




Rok temu najlepszy cieszyński hotel zyskał nowe barwy i wprowadził do naszego miasta cenioną w świecie markę Mercure. Moje czujne oko szybko to wypatrzyło i w związku z tym powstał wtedy taki oto wspomnieniowy tekst:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=377183752389274&set=pb.199547120152939.-2207520000.1391350618.&type=3&permPage=1

Teraz mija rok od tej zmiany i hotel obchodzi swoje pierwsze urodziny, z okazji których zorganizował uroczyste przyjęcie. Miałem przyjemność pojawić się tam i przyznam, że nie żałuję. Dla gości przygotowano obfity poczęstunek, na który składały się dania ciepłe, zimna płyta i pyszne desery. Muzyka grała jak należy i tańcom nie było końca, wśród gości było pełno bardziej lub mniej znanych osób, a w kulminacyjnym punkcie podano tort urodzinowy, którego ja już niestety nie skosztowałem bo po kilku wcześniejszych deserach byłem stanowczo przesłodzony. Tak czy inaczej impreza była udana, gratuluję i dziękuję zarówno pani dyrektor jak i całej ekipie pracującej na wysoki prestiż tego miejsca i odbywających się tam wydarzeń. 100 lat!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz